big apple here we come - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu big apple here we come - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

big apple here we come

Blijf op de hoogte en volg Edwin

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, New York

Koffers en hand bagage in de achterbak van onze auto. Mitch brengt ons naar schiphol, alleen nog even achteruit rijden van de plaats af Mitch. Het duurt wel wat lang voordat de auto achterwaarts in beweging komt zodat ook Mo en ik in kunnen stappen. Na enige tijd gaat het raampje aan de bestuurderskant open, het is het vrij slaperige gezicht van mijn oudste zoon dat naar buiten komt met de vraag, hoe gaatie in z'n achteruit. Heel even dacht ik bij mijzelf........
De reis naar schiphol verliep voor de rest voorspoedig, Jean en Mirjam en wij waren ruim tijd, behalve het vliegtuig, 35min aan de broek. Ach er zijn ergere dingen in de wereld.
Voor de rest liep het best wel voorspoedig, 8uur en 40min, en ja hoor tijdens de daling van ons vliegtuig zagen we de rivier de Hudson. Even een snorder scoren voor 15 dollar pp en tuffen maar naar het Salisbury hotel.
1 uur lokale tijd s'middags stonden we voor de balie van het hotel, even snel opfrissen, en huppake aan de wandel. Timesquare, dat was onze eerste target, van ons hotel uit heel goed lopend te doen, de eerste indrukken op ons in laten werken. Ondanks de vermoeidheid, drukke geluiden en hete vochtige temperatuur een geweldige stad.
S' avonds wat gegeten en gedronken, je kunt van de new yorkers zeggen wat je wilt, want echt cheap zijn niet . Collederal damage zullen we maar denken, voor de vind ik het best relaxed hier. Op tijd naar bed deze avond, best wel moe, morgen een nieuwe dag in de Big Apple.

• 04 September 2014 - 19:16

Vonski:

Hey Veentjes volgens mij vermaken jullie je prima...lekker shoppen...mooi uitzicht...gisteren naar het stadion...heerlijk hoor!!!
    Nog even en dan weer verder reizen...het is nog maar het begin...fijn dat jullie goed aangekomen zijn en al volop genieten....ben al benieuwd naar de volgende verslagen!!!
    Have fun dikke knuf groetjes Vonski & Wimmetje ;-)

• 05 September 2014 - 08:29

Howard:

hoi ed en mo.
    Zie nu pas dat die berichten van jullie zijn,hahaha.
    Leuk hoor,doen jullie goed,we gaan jullie volgen natuurlijk.
    Alvast veel plezier,en geniet ervan.:-)
    Gr howie en gekie.

• 07 September 2014 - 10:33

Mirjam:

Ha vakantiegangers,

Waar blijven de verslagen? Heb verdorie bij elk biertje tegen een typende Ed aangekeken. En maar zeggen, werk even het verslag bij.... Volgens mij zat je gewoon bij blotetieten.nl te kijken