op naar Mystic - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu op naar Mystic - Reisverslag uit Mystic, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

op naar Mystic

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Edwin

09 September 2014 | Verenigde Staten, Mystic

Vrijdag vertrek van New york naar ons volbende bestemming, Mystic en Cape cod.

Zeven uur op, lekker geslapen en nergens last van gelukkig, Geen kater!
Ontbijt om half negen, wat zijn de dagen omgevlogen.
Mir wilde wel mee met ons en zal geen moment twijfelen als dat kon!
Ik zou dat trouwens heel leuk hebben gevonden, gezellig we kunnen het goed hebben met elkaar.
Tegen half tien hup opstaan in de ontbijtzaal en afscheid in de gang, dit doe je niet in een ontbijtzaal. Koffers pakken en een yellow Cap aanhouden, nou dat ging ging toch niet zo snel als ik dacht.
Uiteindelijk ja er stopte er 1, nou hij had er flink de vaart in, en met een half uur waren we op newark vliegveld en Hertz verhuurbedrijf.
Een ford werd het alles in de auto, vavie aan etc, maar zag toen die vieze ramen.
Ik naar de medewerker, vragen of de ramen nog konden worden schoongemaakt van binnen? Wilde toch niet de hele rit denken dat er steedsmist hing in de lucht .
Nou hij had een ander plan, een andere auto, ook goed. Een kia sorenyo, mooie auto en groter dan de ford.
Weer alles overzetten navie aan en hup gaan met die banaan, op weg naar Connecticut plaatje Mystic.
Mooi hotel erg groot, hoorde dat er bruiloften worden gehouden van 30, 000 dollar.
Ed en jk gingen lopend naar de haven waar de winkels waren en restaurants.
Was volgens een taxi chaufeur ongeveer tien min lopen, nou een eitje dachten wij. Nou echt niet, die americaan loopt zeker nooit, weet het wel zeker. Was al met al een half uur bijna, maar goed aangekomen een mooi plaatsje. Haven stoomboot schitterend water, boten leuke huizen met veranda's echt gaaf. We troffenhet er was een soort feest met marktkraampjes alles met verschillend eten.
Terug naar het hotel, was al met al een lange dag dus waren best moe.
Bedden toppie alleen niet groot voor twee personen, fabian daar integen ligt als een vorst zelfde bed maar voor hem alleen.
Trouwens zagen nog een soort Hells angel net zo dik en breed als zijn enorme moter met een wapen in zijn zij, of meer vet ha .
ha.
Zaterdag even vroeg sporten drie kwartier en zwemmen, nou dat zwemmen was niks, bij schoolslag kwamen ed en fa hun knieen op de bodem.
Dus douchen en koffers pakken en op naar cape cod.

• 09 September 2014 - 08:50

Astrid:

Is het wel vakantie? Pffffff lees alleen maar we gaan daar naar toe en auto huren. Liggen jullie ook een dag te luieren? Xx

• 09 September 2014 - 18:37

Mirjam:

Wauw, dat ziet er ff anders uit dan the big Apple! Dat hebben jullie wel vaker hè, spontaan bij een feestje binnen vallen

• 09 September 2014 - 21:03

Vonski:

Hey bezige vakantiegangers...
    Tjeetje jullie lopen wat af...maar dan kan je weer wat lekker nemen...hebben jullie al mega grote hamburgers gezien???
    Wat een leuk verslag en foto's echt mooi die huizen zo mooi van kleur en die veranda's ohh zo leuk zie mezelf al zitten op een schommelstoel en een groot geweer naast me hahaha
    Ben benieuwd hoe Fa het allemaal beleefd...nou er komen vast nog meer mooie foto's en verslagen ben benieuwd....moet toch afsluiten met genie er van je bent er tenslotte toch.... ;-)
    Liefs van ons...Vonski :-)

• 09 September 2014 - 21:05

Vonski:

P.S. Misschien een tip voor de volgende foto's graag niet meer op zijn kant of op zijn kop...mijn laptop wordt een beetje misselijk..... :-)

• 09 September 2014 - 21:49

Howard:

hallo daar.
    Zo te lezen vermaken jullie je best daar in de states.
    Hoe lang verblijven julie in de states.
    Gr howard geke,annemieke en dirk jan :-)