hyannis cape cod - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu hyannis cape cod - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

hyannis cape cod

Door: moon

Blijf op de hoogte en volg Edwin

10 September 2014 | Verenigde Staten, Hyannis

Wederom een prachtig hotel, mooie lobby alles had te maken met het strand en zee.
Koffers naar de kamer ja dat blijft, dit is toch een makke omdat je niet uitpakt is het steeds zoeken in de koffers naar je kleding, maar ja als dat alles eigenlijk is!
We besloten naar Graigville beach te rijden daar het inmiddels al drie uur was. Mooi strand heel schoon veel wind aan het strand staan huizen die je kunt huren en een paar snackbars waar je eten en drinken kunt kopen.
Wij wilde bier en wijn ha ha maar dat mogen ze niet verkopen omdat ze vlak bij het strand staan.
Dan maar koffie en cola ook goed en een tosti, onder dat genot van het uitzicht genieten.
Na onze break een stukje rijden, nou wat een huizen zo mooi wat een rijkdom om van te dromen zo een huis te bezitten op die locatie.
Terug naar het hotel was opgehaald en naar een laundry gereden, ja dat gaat ook op vakantie gewoon door.
Dat was wennen met verschillende mensen je wassie doen, keek me ogen uit de flikkeren alle kleuren bij elkaar.
Maar volgens de eigenenares alles koud doen en dan gaat het goed??
Nog even in de droger en hup met een uur een schoon wassie, belalve de donkere was, die maar een andere x. S' avonds winkels kijken en eten, de magen begonnen te klagen. Lekker gegeten drie menu'tjes en we namen alle drie van alles wat gezellig.
Voldaan van eten en een drankje terug naar het hotel en lekker slapen.
De planning was om naar Martha's Venyard te gaan maar na info te hebben ingewonnen bij de receptie, waren we te laat, de boot was al weg van half tien, dus het schema omgooien pff. Dus walvissen kijkenen konden de boot van 11:00 uur nog redden. Met onze nuchtere maag op naar de haven waar de whale watcher op ons lag te wachten, prachtige boot.
Eerst de haven uit en toen gas op de plank, zo ongeveer 33 knopen dat is 62 km per uur over het water, gaaaaaf.
Prachtig zonnig weer maar je gaat hard dus veel wind, en weten jullie nog we zouden wat andres gaan doe, dus verkeerd gekleed.
Geen trui etc mee, ed en fa in t-shirt en korte broek en ik in korte broek en hempje. Iedereen op de boot deed wat warms aan, wij hadden niks, dan maar net doen of het je niks boeit ha ha.
Een prachtig uitzicht, en na anderhalf uur varen ja hoor daar waren de walvissen te zien met kindjes, uniek om te zien. Al met al duurde de tocht zo vier uur, elk nadeel heeft zijn voordeel dus waren we lekker gekleurd.
In de auto en op naar een supermarkt om wat eten in te slaan we gingen niet uit eten maar in de kamer eten.
Tja geen tafel dus gebruikte we de strijkplank als tafel, en handdoek als tafel
laken, best lachen.
Goed luitjes morgen verder over ons avontuur op martha's Venyard.
Liefs moonxx

• 10 September 2014 - 17:20

Mirjam:

Klinkt fantastisch allemaal. De foto's zien er koud uit. Gelukkig kunnen jullie elkaar lekker opwarmen