Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Edwin

12 September 2014 | Verenigde Staten, Boston

Dinsdag 9sept, 07:30uur de wekker gaat af even sporten Mo en ik, drie kwartier in tijd, verder kwamen we niet. Maar ach, we hebben wat gedaan aan onze conditie, douchen, inpakken en uitschecken. BOSTON here we come. Het eerste stuk via route 6a gereden, in de boeken schijnt dit een mooie route te zijn, en dat is het ook mooie huizen en een groene omgeving.
Aangekomen bij ons hotel, het marriot long warff, was opzich al apart. We reden tot aan de voordeur om de koffers eruit te halen, komt er een mannetje naar ons toe en vraagt wat we hier komen doen. Ik dacht bij mijn eigen, wat moet die flapdrol van ons, ze weten toch wel dat de Veentjes vandaag hier arriveren. Inschecken, dat is wat we hier komen doen, zei ik. Prima zei de man in zijn grijze pakje, dan nemen wij het vanaf van u over, met andere woorden wij moesten uit de auto gaan en inschecken terwijl hij met z'n kornuiten de koffers en handbagage naar de kamer brachten. De auto werd tegelijkertijd de garage ingereden, wat een luxe. Mooie kamer kan niet anders zeggen. Maar goed we moeten weer verder, namelijk Boston verkennen. Fa zijn nieuwe horloge, die hij in NY had gekocht, laten verstellen voor maar 7dollar. Twee polo's en een broek voor Fa gekocht in een legerzaak 50eurootjes, Mo nog twee spijker broekkies voor 55eurootjes, helemaal geweldig. Tijd om even wat te rusten, en waar doe je dat nou het beste, precies op een terrasje. Even wat drinken en Fa wat drinken en eten, die had nl nog geen ontbijt genoten die ochtend, wij wel op het terras van de supermarkt schijnt daar heel normaal te zijn.
S' avonds kun je daar ook heel goedkoop en goed eten (8 dollar voor een menu vond ik niet duur), het is dan weliswaar geen bistro, maar ja je kunt niet alles hebben. Op de kamer nog een slaapmutsje of drie achterover slaan en knorren maar.

  • 12 September 2014 - 09:27

    Mirjam:

    Dat shoppen in Boston is goedkoper dan in Nieuw Amsterdam! Maarre, Waarom heeft Eddie niets gekocht? Hij kan wel wat nieuws gebruiken hihihi

  • 12 September 2014 - 10:48

    Vonski:

    Hey Veentjes,

    Nog genoten in het Marmot Hotel??Vooral de sportzaal vond ik hilarisch haha 1 fiets...daar wordt je toch bloedmelig van hihi...Wat een belevenissen allemaal en heerlijk dat shoppen, ik begrijp dat Ed mee is om te kosten te drukken hahaha....of shopt hij stiekem???
    Leuke foto's op de Whatsapp hoor Mootje in de schommelstoel op de veranda. jullie gaan steeds meer op de Beverly hilly billy's lijken hihi ;-)
    Nou mensen nog heel veel FUN en denk om het tijdverschil he hahahaha......ik heb weer lekker verder geslapen hoor....Dikke kus van mij en Randy....xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2014

Williamsburg en Washington.

07 Oktober 2014

Amish Lancaster farm country

28 September 2014

niagara falls

27 September 2014

Toronto.

24 September 2014

vervolg Rice lake
Edwin

Edwin Monique en Fabian on tour in America en Canada

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 28614

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: