Boston vervolg - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu Boston vervolg - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

Boston vervolg

Door: moed

Blijf op de hoogte en volg Edwin

13 September 2014 | Verenigde Staten, Boston

10sep14
09:30 opgestaan voor de freedom trail, rugzak vol met spullen die je eventueel nodig zou kunnen hebben voor zo'n trip dwars door de stad. Het weer zou slecht en koud zijn, dus sowieso jassen en muffins, dat was het belangrijkste om mee te hebben je weet immers maar nooit. Laten dan nog wat flesjes water en de zonnebrillen mee nemen, mocht het weer toch beter worden dan hebben we dat ook maar alvast bij ons. Ala, helemaal gereed voor de trip, maar eerst even wat eten bij de Quincy market. Volgens mij heb ik het al een keer gezegt maar het is er geweldig voor diegene die van lekker eten houd, zoveel keuze, ongegelovelijk. Chinees was de keuze van Fa en mij, Mo viel voor een broodje ei met bacon, heerlijk goed en goedkoop. Bakkie starbuck erbij en wij kunnen die freedom trail wel aan.
Nou volgens zegge beginnen bij het gebouw met het gouden dak, ja er was een bordje freedom trail.
Met volle moed en zin volgen we de rode lijn op de straat van steen, heerlijk zonnetje erbij. He!,, dat is raar na enkele km geen streep meer bij een gebouw.
Ik het vragen aan een agent die op de stoep geparkeerd stond (zeker ook overheid baantje) Sir is this the end?? No miss this is where you start?.
Ok we moesten aan het einde van de straat maar weer de niet rode draad maar rode spoor weer volgen dan gingen we verder volgens hem.
Nou we kwamen bij het kerkje die we al hadden gezien rondje kerkhof en eruit, weg trail?... We hebben het maar opgegeven, fa ging terug naar hotel ed en ik wat drinken en rondje om de haven.
Om vief uur bij het hotel terug fa en ik zouden zwemmen en bubbelen,
was lekker heerlijk warm.
Alles was lux je kon er douchen etc dus schoon naar de kamer, en klaar km naar Qiuncymarket te gaan, ed had er zijn zinnen op gezet mmmmm.
Drie verschillende gerechten en van alles alle drie weer genomen, wat een junk food begrijp nu waarom iedereen zo flink hier is.
Op tijd naar ons koffertje om vroeg op te gaan, kwam goed uit want ik had weer eens hoofdpijn.
Tje zag bij aankom ex t niet alleen de amirikaanse vlag maar de rode bij mijzelf ook, leuk de overgang pfff.
Nou half acht uitchecken via de tv met code, volgens een rekening onder de deur niks openstaan qua saldo.
Naar beneden en om de auto gevraagd, sir somthing is nit right?
Ed mee wat bleek we moesten effe voor twee nachten 96 Dollar betalen,
schrokken ons rot, maar ja wat moet je je hebt geen keus dan betalen.
Wel raar hoor in de beschrijving beschrijving van doets kon het niet meer zijn dan 25 dollar.
Nou betaald en op naar de White mountains Hotel Eagle mountain house in het plaatsje Jackson.

• 13 September 2014 - 09:52

Vonski:

Heyy Veentjes

Hihi wat een verhaal weer de rode draad volgens...rondje om de kerk...daar ga je dan met je rugzak vol...lekker een dagje chillen is ook niet verkeerd....hoe kan je die anders vullen dan met lekker eten...bubbelen en weer lekker eten hihi.
    Ja ik snap wel waarom jullie zoveel moesten betalen.....jullie hadden vergeten om Opoe in te checken....hoop dat je hoofdpijn inmiddels gezakt is!!!!
    Goede reis naar White mountains Hotel Eagle mountain house in het plaatsje Jackson.
    En genieten maar weer groetjes aan Opoe...ik hoop dat ze niet te lang blijft...het is tenslotte toch een inbreuk op je privacy....Kusssssss