nog effe - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Edwin Veen - WaarBenJij.nu nog effe - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

nog effe

Blijf op de hoogte en volg Edwin

30 Augustus 2014 | Nederland, Stompetoren

Nog effe en dan ja hoor, hopelijk een prachtige reis tegemoet.

Ed zijn motto, Leef nu en niet wachten tot later, er is geen morgen.
Maandag om 09:15 uur de lucht in, op naar New York. De big Apple zegt men, maar waar die benaming grote appel nou vandaan komt, geen idee. Maakt voor de rest ook niet uit, we gaan gewoon.
De laatste voorbereidingen aan het treffen, drop, kilo kaas, mudje aardappelen. je kent het wel. En Mo maakt zich grote zorgen over haar kippen, zijn ze niet teveel afgevallen, hebben ze geen hamertenen of zijn ze nog wel maagd als we terug in Nederland zijn. Er kan natuurlijk van alles gebeuren tijdens onze reis, ze moet het maar proberen los te laten, ze zijn in goede handen van onze oudste zoon (denk ik).

• 30 Augustus 2014 - 16:55

Yvonne Van DIjk:

Ahhhh Edje en Mootje het is jullie zo gegund en gelijk hebben jullie zorgen voor de dag van morgen lekker doen....wat je gehad hebt neemt niemand je weer af.....ik hoop dat jullie een te gekke tijd daar gaan beleven...ik ga jullie op de voet volgen en reageren....zo reis ik stiekem met jullie mee.
    Heel veel plezier goede reis en kom weer goed terug!!!!!
    Dikke kus Vonski