aftellen - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Edwin Veen - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Stompetoren, Nederland van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

aftellen

Door: Ed

Blijf op de hoogte en volg Edwin

31 Augustus 2014 | Nederland, Stompetoren

Even een kort berichtje om warm te draaien voor het grote werk in de states

Het aftellen is begonnen de kleding en het schoeisel is uit de kast, klaar om de koffer in te duiken. De chickies hebben nog wat lekkers gekregen van moeders en de voor ons laatste eitje, voordat we weggaan, uit het hok gepakt. Zo meteen nog even naar de stad om een koffer (Samsonite) te scoren, zijn nl in de aanbieding tot wel 70%, dat is geen kattenpis.
Een van onze laatste handelingen in Stompietower zal zijn het koken der maaltijd vanavond. Bietjes, dat is ons galgenmaal vanavond met een hollandse pieper natuurlijk en een karbo van de oerhollandse cow (lijkt wel of de amerikaanse taal nu al de hersencellen begint binnen te treden) met een heerlijk jusje.

Begin al goed warm te draaien, het volgende verslag zal ongetwijfeld uit de States komen.

Tot E-mailse met nice regards Moedfab.

• 31 Augustus 2014 - 14:19

Vonski:

Ooh toch lekker zo de kriebels voor jullie reis...dat is ook geen kattenpis haha...je vergeet nog een laatste keer ...... in je eigen bedje....Edje....maar wel de laatste keer voor jullie vakantie he...gewoon weer terug komen!!!! Beloofd??? Veel fun in de U NAAIT ME STEEDS.....xxxxxx

• 01 September 2014 - 08:29

Astrid:

Heerlijk voor jullie, zal een hele ervaring zijn. Geniet er lekker van en we blijven jullie volgen.
    HEEL VEEL PLEZIER.
    Rik en As xx