shoppen in Montreaal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Edwin Veen - WaarBenJij.nu shoppen in Montreaal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

shoppen in Montreaal

Door: moed

Blijf op de hoogte en volg Edwin

19 September 2014 | Canada, Montréal

17sept' 14 Montreaal het volgende target, eenmaal uit Quebec een rechte weg naar deze stad, super saaie weg gaan we ook verder niet over hebben. Bij het binnen rijden van Montreaal is de eerste indruk eigenlijk meteen raak, dit voelt goed en ziet er gewoon goed uit, althans in ons optiek. Een drukke stad, met veel verkeer en mensen, deze mensen zien over het algemeen goed gekleed uit. Onze huur auto voor de deur gezet van het hotel en Mo en ik zijn naar binnen gegaan om in te checken. Wat een koffers in de hal en een drukte, wat mensen betreft ook. Waarschijnlijk horen al die mensen bij die berg koffers, misschien nog niet eens een domme gedachten dacht ik zo. Efin, inchecken, daar was ik gebleven.
We waren er wel wat vroeg in het hotel daarom ook was onze kamer natuurlijk niet klaar, lekker dan he, dan kun je die hele tent wel leeg gaan rammen maar ja dat zijn er dit keer wel heel veel.
Efin, douchmoi eddie, dacht ik bij mezelf. Wel de politie gebeld natuurlijk, je laat de Veentjes toch geen drie uur wachten op een hotel kamer, belachelijk!!!
Uit armoed zijn we maar weer wat gaan eten en drinken waar de bediende's in het korte spul liep, en nog mooie meiden ook, dit is toch verschrikkelijk allemaal. Dat ik dit nog moet meemaken op mijn leeftijd en dan heb ik het nog niet eens over Fabian, waar moet hij heen met zijn gevoelens bij zijn vader en moeder kan hij niet terecht, die hebben hun eigen probs.
Efin, Fabian ging terug naar het hotel om in de lobby te wachten op onze kamer, en wij gingen maar lekkkkkkeeeer shopppppeeen. Wat een enorme ondergrondse shopping mall zeg, echt ongeloofelijk, werkelijk alles is daar vertegenwoordigt wat winkels en eettentjes betreft.
Wel wat kleding voor mij gescoord en voor Fab een kaasbroodje, onderweg terug naar het hotel. De kamer was vrijgegeven op het moment dat wij om 16:00uur het hotel betraden, alleen de koffers nog naar boven die nog in het afgesloten kamertje stonden. De belboy wierp de koffers op het karretje, en gezamelijk met de lift naar kamer 811, dat was volgens mij de opgenoemde kamer. Kloppen op de deur en de Fabian een paar keer genoemd maar de deur ging niet open, twijfel bekroop me, het was toch 811 of ben ik nou seniel aan het worden. Toch de verkeerde kamer, weer naar beneden met de kar vol koffers en de belboy, beneden kregen we het verlossende antwoord, 803 sir dat is uw aangewezen kamer. Toch seniel aan het worden dacht ik meteen bij mij eigen, ze hebben het kamer nr veranderd, dat moest haast wel zei ik tegen Mo. Mo gaf geen antwoord, weet waarschijnlijk wel meer. Toch alles nog goed gekomen, de belboy maar 5 canadese dollartjes gegeven voor zijn geduld. S' avonds plate shoarma gegeten, en Mo het verslag van Quebec geschreven, Edje was naast haar in slaap gevallen. Edje word oud.
Volgende dag alleen maar geshopt van 11:00uur tot 16:30uur, met z'n alle goed geslaagd, ook voor die lange thuis die onze kippefarm draaiende houd.
Voor de rest valt er weinig meer te melden, morgen naar Kingston, en het fort Henry bezoeken. Groetjes alle van de Mo Fabian en de ouwe.

  • 19 September 2014 - 11:02

    Howard:

    hoi fam.
    we hebben weer even wat reisverslagen van jullie gelezen,en uiteraard de bijbehorende foto's bekeken.
    het ziet er allemaal fantastisch uit hoor,en zekers dat hotel,maar daar zal ook wel een prijskaartje aanhangen denk ik.
    quebec zag er ook gezellig uit,vind de oude wijken toch altijd nog het mooist van een stad,dat leeft toch veel meer.
    dat wijntje moet toch fantastisch gesmaakt hebben voor dat geld,hahaha.
    hebben jullie wel genoeg koffers mee voor al die spullen die jullie gekocht hebben in montreaal,of komt er een vrachtvliegtuig achteraan,hihihi.
    nou dit was het weer even,we zijn weer benieuwd naar de nieuwe verslagen.
    groetjes
    Howard en Geke.

  • 21 September 2014 - 09:24

    Vonski:

    Hey luitjessss,

    Weer een leuk verslag hoor, ik zou jullie bijna een doos wijn sturen met die prijzen daar....maar goed jullie genieten...
    Tjeetje wat een winkel....daar zou ik toch wel hebberig van kunnen worden....maar goed het moet ook allemaal mee he...of trekken jullie het allemaal over elkaar aan???
    Ik hoop dat die ouwe weer een beetje glad gestreken is, fris en fruitig naar Kingston...nog heel veel plezier en gauw weer een verslag schrijven he....daar hebben wij als trouwe volgers wel een beetje recht op....lol
    Dikke kussssssssss VOnski

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Montréal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2014

Williamsburg en Washington.

07 Oktober 2014

Amish Lancaster farm country

28 September 2014

niagara falls

27 September 2014

Toronto.

24 September 2014

vervolg Rice lake
Edwin

Edwin Monique en Fabian on tour in America en Canada

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 28657

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: