kingston - Reisverslag uit Kingston, Canada van Edwin Veen - WaarBenJij.nu kingston - Reisverslag uit Kingston, Canada van Edwin Veen - WaarBenJij.nu

kingston

Door: moed

Blijf op de hoogte en volg Edwin

21 September 2014 | Canada, Kingston

Bij vertrek uit Montreaal door een prachtige wijk gereden met mooie huizen en alles zag er ook zo verzorgt uit en schoon. De mensen netjes gekleed, al met al een stad die zeker de moeite waard is om bezocht te hebben. Ala, genoeg over Montreaal, Kingston, Fort Henry daar gaan we heen en de mannen in dit gezeldschap keken er naar uit. Een fort waar demostraties worden gegeven op militair gebied, van een x aantal eeuwen terug dan, met kanonvuur en wapen gekletter je kent dat ongetwijfelt wel. Na de vele winkeltjes en warme paskamertjes een leuke afleiding voor de mannen, bij aankomst hetzelfde ritueel, inchecken de koffers naar boven piessen of poepen en back on track zullen we maar zegge.
Op naar Fort Henryyyyy! Wat waren we zenuwachtig, hoe zou het zijn, wat gaat er nu precies gebeuren moeten we oordopjes aan schaffen vanwege de vele kannonen die afgevuurd gaan worden. Je weet het niet he op dat moment, deed het bijna in de broek van de opgebouwende spanning, ondanks de pies en poep pauze, zoals al besproken.
Daar, daar ligt Fort Henry, wijzend met de wijsvinger tegen het voorraam. Met zijn alle keken we door het voorraam, langs mijn wijsvinger naar het fort op de heuvel in de verte, ooohhhh dat ziet er vet uit, sprak Fab onder de indruk uit. Stilzitten ging eigelijk niet meer op de voor stoelen van de auto, nu de heuvel oprijdend naar het hiervoor besproken fort. Parkeerplaats voor auto's opgereden, wat weinig auto's he schijnt Mo achteraf gezegd te hebben, niets van gehoord waren volledig gefocust op fort Henryyyy. Nou even de intree tickets kopen, wat Mo op zich nam, en dan kan de show beginnen wat ons betreft. Wat weinig auto's he Fab, zei ik nog terwijl ik tegegelijkertijd Mo aan de deur van de ticketoffice zag rukken. Mo keek om naar ons en haalde haar schouders op, en bracht tegelijkertijd haar handen in de lucht, het lijkt erop dat het gesloten is!!! Neeeee he!! Lekker dan, dit hebben wij weer.
Gesloten, achteraf hoorden we van een militair in de buurt super dat het fort gesloten was ter voorbereiding van Haloween. Haloween, Haloween wat the fuck is Haloween, we willen kanon gebulder horen rookgordijnen en gevechten zien. Wat een teleurstelling, we waren volledig uit het veld ( strijdveld) geslagen. S'avonds in het dorpje gegeten, de koffers niet eens uit gepakt en de volgende dag met screaming bands het stadje uitgereden, haloween het moet toch niet gekker worden, helemaal uit Stompietower gekomen voor onze Fort Henry.
Op naar Keene, de rit ernaar toe was hetstil in de auto, doodstil.

  • 21 September 2014 - 16:57

    Vonski:

    Ahhhhh Veentjes ten strijde getrokken voor fort Henry....zat Henry alvast in een pompoen....
    Ook raar hoor dat is pas in november toch....als ik de vrouw van Henry was geweest had ik gewoon
    de deuren open gedaan voor de Veentjes hoor en was ik voor mijn part gaan paaldansen voor jullie
    en mijn kanonnen hadden jullie ook nog lang kunnen heugen...maar goed...ik was er ook niet dubbele pech voor jullie....
    Al met al dubbele pech de brug is weer dicht en Wim weer weg....
    Ik hoor meer succes in Keene voor jullie...kijk al weer uit naar de volgende belevenissen,,,,,liefs Vonski

  • 21 September 2014 - 17:37

    Mirjam:

    Wauw, Champ en ik zaten op het puntje van onze stoel dit spannende verslag te lezen. Karin slaughter is er niets bij.... Vandaag hebben wij ook een Thriller beleeft! Yesse deed voor de eerste keer mee aan de Dam tot Damloop. In zijn nieuwe trainingspak die zijn trotse ouders in NYC voor hem hadden gekocht voor de gelegenheid. Papa moest met hem mee rennen, want die gaat veeeeeeeel harder dan mama....(dat had mama goed geregeld dacht ze zelf) afijn, 8 sidderende minuten later, kwam toch onze jongste telg over de 600 meter finish! Hij kreeg luid applaus, zijn naam werd langs de route geschreeuwd en ook de stadiumspeaker riep zijn naam om! Jawel, hij is 152ste geworden bij de vierjarige! (Tevens laatst en in dikke tranen....) ook moeders liet een traantje langs de kant. Het is toch niet niks om je bloedeigen zijn zoon een PR te zien halen!

  • 22 September 2014 - 02:15

    Mart:

    pffft dan hoop ik dat er in Keene meer valt te zien dan t slappe gelul van haloween.... .
    Kan me de terleurstelling voorstellen, maar had die Doets in HHwaard dat niet voor kunnen zijn.Die hebben toch meegestippeld, nou ja voorbereiden op een dag die...enz enz is ook niet te bedenken. Maar gooi toch hun ramen ervanacht maar uit voor de zekerheid...kan ik ook mn ei een beetje kwijt.Het zou lastig zijn als ik komende week krentje voledig in als zijn onschuld(?) tot aan zn sokken afzeik.Dit terzijde. Ik hoop dat de trip verders gaat zo als ie gaat en dat wel dan alles gewoon open is enzo. Noch zo een dip en dan denk ik dat fab met screeming wings naar huis wil. gaan ervanuit dat het allemaal goed komt( en anders maar niet, Ed's zijn gevleugelde woorden) Geintje natuurlijk voor de niet insiders. Blijf typen, blijf het allemaal volgen.
    Later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Kingston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2014

Williamsburg en Washington.

07 Oktober 2014

Amish Lancaster farm country

28 September 2014

niagara falls

27 September 2014

Toronto.

24 September 2014

vervolg Rice lake
Edwin

Edwin Monique en Fabian on tour in America en Canada

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 28738

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: